emelies dator tappade de


ja för det gjorde den verkligen i söndags, emil fick sitta och hålla in en knapp till mig hela tiden annars blev vissa bokstäver siffror, rena natten. därför blev mitt söndags inlägg icke fulländat, "solly" mina trogna blogg läsare, och ja dessutom blev det kanske inte världens bästa inlägg med tanke på att jag knappt kommer ihåg ngt efter fyra dagars helghållande, helt seriöst så var det nog sista gången jag körde ett fyra dagars superace, då är det faktiskt bättre med fyra dagars indianrace.  

lördag:  vaknade upp hemma hos bönis med massvis av disk efter toastefterfesterna och gourmet frukosten (typ 20 glas, 10 tallrikar och bestick) snäll och dum som man är så ställde man sig och diskade disken, tänkte att det var lia bra så att den verkligen blev ren för en gångs skull ;) hoppas verkligen att du var nöjd med det din gamle indian! senar drog jag ner istan och mötte up några av hönerna på systemet för ifallifall shopping. och ja varorna blev ju såklart använda, åkte hem till maxan som fick stå för förfesten denna dag också, blev faktiskt ritkigt på G, så på g så att det blev olivers för mig, lina, kamph & larsson och vi hade typ hela dansgolvet för oss själva och det spelades underbar musik och silken fin form! RIKTIGT ROLIG OLIVEEEUUUUS KVÄLL GOTT FOLK! tyckte nog tompa också? ;p haha, svajn.

söndag: godmorgon och sånt, sen hämtade jag bilen och körde hem till emelie ner på rhodos för att ta med oss en underbart god tonfiskpizza hem och kränga. sen sen kom emil och DS (adde), precis när vi skulle sätta in en film så max och päron dom hade varit i hbg och jobbat hos larry å nu ville dom bli hämtade, jag och emil tog bilen, hämtade upp kamph och började köra till hbg, snaskade om alla svinigheter som skedde under dessa dagar. sen kördevi hem till emelie igen, max och matte anslöt sig också och vi kollade sunes sommar, världens bästa sommarfilm de!

måndag: efter denna helg så var jag verkligen inte sugen på att jobba, började vid 8 och var iväg i k-stad hela dagen, kom hem vid 9 på kvällen, HELT SLUT, lär väl bli människa lagom till torsdag? då e de juuuu BALEN!

KÖSS! (mig i arslet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0