varför vill man aldrig ha det man kan få?

både jag och my fick jobbet på bakken i klumpenborg, danmark. jag borde vara överlycklig men efter att ha gått igenom schemat för de två första veckorna så upptäckte jag att det inte kommer funka, dom kvällarna jag slutar 24 så kommer jag till hbg men inte längre, jobbar mest 5 timmars pass och det tar 4-5 timmar med pendlingen varje dag, känns lönt? nej det tycker inte jag iaf. så jag tänker tacka nej till jobbet, my ska dock tacka ja men hon har ju aldrig varit känd för att vara en realist "allt löser sig" är hennes motto här i livet. det är bara jag och mrs B som är realister (inte rasister) ;)

nog om det, tro det eller ej gott folk men det är fredag och fia ska ta det lugnt, ska väl inte säga för mycket, har ju hänt en och en annan gång att jag ska ta det lugnt men så har det inte blitt, men jag har iaf höga förhoppningar om att jag ska lyckas denna kväll.
imorgon blir det middag på tycho med den närmaste släkten, min morbro fyller 45 år, det var jag som valde ställe såklart, sviker aldrig tycho, vet ni om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0