Kunde inte hålla mig längre

Sofia & Alexandra  Catwoman & Cavewoman

Tycker det är dags för mig att följa med den här enorma trenden med att blogga, känns som att var och varannan människa bloggar numera och jag är inte den som är känd för att vara den så här och nu börjar Sofia Holmbergs blogg. Ska frivilligt erkänna att jag inte har en aning om hur man ändrar layouten på bloggen eller hur man i princip gör någonting med bloggen, det enda jag kan hittills är att trycka på knappen - nytt inlägg, och skriva. Men som med allt annat i denna matrialistiska värld så lär jag väl lära mig det här med blogg också. Jag får helt enkelt fråga felicia senare, hon är den största bloggaren jag vet efter blondinbella då såklart. Felicia har tjatat på mig i evigheter känns det som om att jag ska börja blogga så nu när jag har gjort det får hon bannemej hjälpa mig.

Nog om det. Tänkte skriva ett par rader om gårdagen nu,
Dagen bestod mest bara av lite shopping på bauhaus av alla ställen, har ju blivit rätt mycket utav de på sistonde, för er som inte vet så ska jag få ett eget litet minihus som jag har fått inreda och "kojan" som jag hellre kallar det då hus känns helt fel att säga börjarbli färdig eller ja kojan är i princip färdig så som det ser ut nu så är det inflyttning på lördag, överlycklig.

Skulle ju berätta om gårdagen så here we go again, alexandara min kära vän är hemma i sverige på semester ifrån sitt numera hemland grekland och det är vi överlyckliga för, så jag drog hem till lina (lina jobbade dock) för att umgås med min balle, vi var rastlösa och bestämde oss helt plötsligt för att vi skulle dra till crom i hbg det var ju trots allt lilllördag, så det blev en snabb fixning utav hår och smink sen bar det av till hbg, christian följde också med. Det blev en och en annan öl och ett glas vin som slank ner, kännde mig tyvärr inte riktigt på g igår så blev inte så lyckat som det hade kunnat bli, men hade ändå mega trevligt såklart.

Jag kom hem kl. 6.20 imorse, så lär ju vara helt väck hela dagen idag och jag ska egentligen till kojan och måla en bräda, varför nu det ska vara lönt? Annars blir det nog bara en lugn dag idag, kan behövas så jag är utvilad inför helgen so består av Mys 20års fest imorgon, flyttning och afterski istan på lördag och söndag lär det ju bli att man gör ve en väldans massa i kojan, men som tur är så lär väl mina underbara vänner hjälpa till även om dom är MEGA bakis, ellerhur fjällor? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0