solen skiner

halloj halloj allesammans, just nu sitter jag ute i saxtorp på altanen i det fina vädret med en välförkänt cigg, har precis varit ute i skogen med gucci och power walkat/joggat, fin form! ny vecka och alltså nya tag, igår var jag, lina och gucci ute och powerwalkade istan i 1 och en halv timme, skönt e det. så nu ska vi försöka låta bli festandet för ett tag så det blir fin form, viktväktar rätter, sopor, vatten och omeletter står på min meny!

får väl blogga lite om helgen som har gått också,
fredag, OC maraton i chartykojan hela kvällen/natten riktigt gött var det, vaknade pigg och utvilad på lördagmorgonen.
lördag, OC maraton på dagen, sen på kvällen var det tycho med släkten som gällde, jag och mamma blev nog lite fulla haha, men hade en riktigt trevlig kväll/natt.
söndag, jag och mysi stack till entre det nya köpcentrumet i malmö, riktigt stort och fräckt där kommer man till att shoppa en och en annan gång kan jag ju säga direkt. sen blev det ikea i malmö efter det, shoppade en massa välbehövliga saker till chartykojan, ska lägga in lite bilder på den snart. sen hämtade jag lollo istaden och vi käkade mc donalds och sen hem till mig för att kolla massa OC och äta äpplekaka med vaniljsås, fick passa på att kränga i söndags :)

nej nu blir det snart dusch och sen hundkurs, gla för de.



Kommentarer
Postat av: Felicia

dax att uppdatera :P

2009-04-03 @ 23:53:41
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0