greken har ännu en gång lämnat oss



Jag & Alexandra i spanien för 4 år sedan

nu har alexandra åkt "hem" igen till grekland,
det "firade" vi med avskedsmiddag på akropolis i måndags och tro det eller ej men jag var den enda som var nykter, hur ovanligt är inte det? det var en riktigt trevlig avskedsmiddag och ett bra slut på alexandras tre veckor här, nu vet vi inte när vi får se henne nästa gång, kanske blir att man hälsar på henne i sommar, det hade varit fintfint.

i tisdags var jag och my på jobbintervju på bakken i danmark och idag ska vi få reda på om vi får det eller inte, känns lite i magen nu kan jag säga, kollar mina mejl hela tiden.. det är en jävla pendling dock, först tåg till hbg sen båt till helsingör och väl framme där ska man sitta på ett tåg i 40 min för att sedan ta en promenad i 10 minuter och då är man framme, men som tur är lär man ju tjäna rätt bra med pengar. uppdaterar senare hur det blir..

måste ju också säga att silket fint väder det är idag!!! så himla nice, har suttit ute och druckit kaffe hela förmiddagen har t.om fått lite färg :) som jag längtar tills sommaren, lär ju blir ett och ett annat party i min chartykoja och poolparty som bara den, fint ska det bli!

Nej nu får vi ut och njuta i solen lite tycker jag, sen blir det träning ikväll med lollo, fin form, vet ni om!

/ fisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0