en fin vecka

Ja för det har de varit.
Veckan har faktiskt bestått av en heldel jobb vilket jag är jätte glad över. Har gått brevid hos Lelle måndag och onsdag, ska  jobba hos han en del i sommar om jag inte hittar något mer fast jobb tills dess. Då jobbar man dygn, mega skönt.
Torsdag och Fredag har jag jobbat på eksandhs i lund, gud vad jag älskar att jobba där alltså!!! Jobbar med typ bara killar kan ju ha en del med det att göra, killar är så mycket roligare och lättare tycker jag iaf, jävla skillnad emot att jobba med en massa kärringar i vården. Ska jobba på eksandhs nu mån,tis och kanske onsdag också, fint e de. Ska kanske på jobbintervju på bakken i danmark på tisdag, hade varit fint de också.

Just nu liggerjag i soffan hemma hos mamma, har gjort de sen 10 imorse, eller när det nu var jag kom hem. Förfestade med alexandra igår, hon bjöd hela kvällen ute också så himla snällt utav henne, tackar  vi för. Blev charty först på akropolis sen tycho sen bjöd max på pölsemannen korv och sen taxi hem till cim, behövde inte betala något alls igår klarade mig hela vägen, tur de. Blev ett jävla eftercharty hemma hos cimsan, stack där ifrån imorse först lagom sliten nu, blir en lugn och fin lördag med cola i min chartykoja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0