sköna vardag

har kommit på att jag är rätt glad för vardagarna trots allt, huvudet är på topp och hjärncellerna samarbetar för en gångs skull. då var det onsdagkväll och lite mer än två dygn kvar tills det är dags för fest igen, denna veckan har faktiskt gått lite väl för snabbt, man hinner precis bli nykter sen är det på det igen. jag behöver ett annat liv just nu känner jag, mina vänner är alldeles för glada för det goda alltså förväntas jag också vara det om jag vill behålla mitt sociala liv, vi får väl se hur det går.

sitter just nu hemma hos lina med henne och hanna, kom hit efter en väldigt rolig arbetsdag, kan fortfarande inte förstå att jag har haft turen att få detta drömjobb, äntligen har jag för en gång skull tur i något! nu ska bara turen vända på en annan del av mitt liv, sen leker livet kan jag säga.

tack för mig /
chartyholmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0