då var påsken över

detta har nog varit en utav dom bästa påskarna hittills, hållit helg som vanligt med dom bästa.

då tar vi väl en genomgång,
fredag, var hemma hos rola på födelsedagsparty det var väldigt trevligt, var ju ett tag sen man träffade hennes underbara familj,alltid lika skoj med dom. sen stack jag hem till erika och emelie där typ hela landskrona befann sig kändes det som. sen blev det tycho som alltid, och efter det stack jag och lina till tages, dansade och tjoade. efter tages hittade vi maxan och päron å drog hem till päron där det blev en jävla efterfest. sen skulle jag och lina hem till henne och decka men hon hade gett sina nycklar till erika, så taxi ner till stan, knackar och har oss på erikas dörr men ingen öppnar, så fick knacka på hos lillmange och fråga om vi fick sova där och det fick vi som tur var, var dock väldigt tight med plats då både store och lille engqvist också skulle sova där, men det fixade sig.
lördag, den började med picknick på citadellet, riktigt mysigt. sen var det påskamiddag hemma hos mamma, där slank det ner en och en annan cider, sen kom svampmy och hämtade mig och körde mig in till erika där hon, lina och emelie befann sig, både jag och lina var väldigt sega på att komma igång men när vi väl kom ner till tycho så vaknade vi till liv som alltid, vi är alldeles för glada för tycho tror jag. det var MYCKET trevligt på tycho den här lördgaskvällen kan jag ju säga. efter tycho åkte jag, lina, max och böna hem till lina för att eftercharta, även om maxi snarkade som en gris i soffan så var det en för jävla rolig efterfest där det uppfanns ett och ett annat fint uttryck, vi hade även ett snack med 118100 om tjejen från tippen, båda har tappat det fullständigt!
söndag, jag och erika kände för en friluftsdag så vi tog med oss guccan och åkte ut till glumslövsbackar och vandrade runder i ca 1 timme, fin utsikt och svettiga blev vi, perfekt sätt att göra sig av med bakfyllan. sen på kvällen kom matte, max, bern, my och lina hem till erika och det blev sällskapsspel-spelande med påskmust. sen vi halv 12 gick jag och lina å kollade läget på inferno, där var 90-tals tema, blev en och en annan dans där till 90-tals klassiker, nykter som jag var så hade jag koll på läget för en gångs skull!

/ holmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0