då var det väl dax för en uppdatering

har haft en del klagomål på att jag är kass på att uppdatera, men jag har ett rätt så livat liv ;) så har inte tid att sitta här alltid.

kan börja med att berätta om förra helgen,
fredag, erika hade lägenheten för sig själv, emelie hade åkt iväg till kalmar och det firade vi med förfest hemma hos henne, max, cim & böna kom på grogg, det blev lite kortspel och skitsnack för att sen dra ner istaden och kolla läget, efter det blev det efterfest hos cimsan med en massa folk som alltid. men det var en trevlig kväll! avslutades med toast och skräckfilm,03.00.
lördag, jag och my fixade till oss, drack en och en annan cider hemma hos mig, sen körde chartymorfar oss in till stan, hämtade upp linaoch drog hem till ratell aka fontänen ;) där befann max och böna sig också, blev frågespel och sånt, jag och lina var ju lätt bäst på de, vet ni om! sen blev det en runda ner istan som vanligt, fick träffa en person som jag inte hade sett på länge, MYCKET trevligt! sen blev dte efterfest på vengatan till kl.9.00 på morgonen, slitsöndag!

nu i veckan så har fia gått och skaffat sig jobb!!! eller ja det är typ 99.9 % säkert, så gött. och världens underbaraste jobb är det också. ska jobba som personlig assistent som kanske inte låter särskilt bra, men tro mig detta är BRA! hon som jag ska hjälpa har häst, så varje dag som jag jobbar så ska jag rida, kan det bli bättre? få betalt för att rida, helt otroligt att det kan finnas ett sånt här jobb. berättar mer om det en annan gång.

då var det långfredagen igen, ska alldeles strax dra iväg till ekeby där det blir korvgrillning och äggrullning med lillasystern, sen ikväll ska rola ha födelsedagsmys hemma hos henne och sen blir det väl en runda ner på tycho!

Ses ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0