en gammal indian





då gör vi väl som vanligt och tar en helg genomgång:

fredag, jobbade först och silket jobb jag har alltså, shoppade hela dagen på nova lund, kan det bli bättre? sen styrde bilen hem mot kojan fixade till mig och blev sakta men säkert på chartyhumör, hade ju bestämt mig för att jag inte skulle dricka, sett mig inte dricka en fredag med fint väder och hönorna? NEJ! hem till jennie med alla tjejer för födelsedag-tjejmiddag, mega trevligt som alltid. senare på kvällen drog vi alla till matte (förutom lina som var tvungen att hålla sig nykter) hemma hos matte var det ett jävla charty på alla och ännu mer charty blev det såklart när vi kom! stod upp på stolar och i soffan och höll låda som vanligt, inga dåliga salta pinnar! sen bar det ner mot tycho, chartyhörnan! efter det drog jag och bönis till oliveeeers! blev en runda inom hotell öresund också? sen hem och dansa med indianerna!

lördag, vaknade 11.22, haha. mötte upp my och lina på systemet för att fixa bränsle till dagen/kvällen inom rhodos och käka en halv hawai, sen åkte jag hem en snabb runda och fixade till mig, hämtade upp stallamy och körde till max där även matte och cim befann sig, öppnade en cider och mådde bra kan ni tro! sen kom bönis och då blev det spel (med andra ord) denna gången var dom två smartaste och stirrigaste (jag&max) i samma lag och vi vann såklart!!! vid åttatiden drog jag och mr tipp till stallet och släppte in pållarna. sen körde vi hem till maxan igen, ett jävla liv som vanligt och skoj var det! sen blidde det tycho & chartyhörnan, jag och max blev även syskon? haha! som man kommer på bra grejor på fyllan! efter tycho tappade jag och brorsan bort alla så vi åkte hem till maxan och jag sov gott på soffan! vaknade kvart i 7 imorse, körde till stallet och släppte ut hästarna, rena natten!!!!!

snart är det torsdag och valle då blir det grill och jög i kojan, fint e det och man slipper vänta tills fredag för att hålla helg, gillar vi!

PUSSEN! 
/ miss gla-för-de-billiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0