älskar shoppning

torsdagen började med att jag och my fortsatte att städa mammas fd hus, så nu är allt klart, väldigt skönt. efter det åkte vi hem till mig och solade a la chartykoja, riktigt skönt tyckte jag det var men mysne bara klaga att det var tråkigt, hur fan kan man som tjej tycka att det är tråkigt att ligga å glassa i solen, med sällskap, cigg och glennmark på högsta volym? inte helt hundra den här my. efter solning så blev det STOR SHOPPNING på center syd, lina mötte upp oss där och jag shoppade upp alla min alfa-kassa pengar ;) så gött det kändes! väntat 4 månader på dom jävlarna att ge mig pengar.

imorgon är det fredag... igen.... först jobb och sen hem till jennie som ska ha födelsedagstjejmiddag, hela höngänget samlat, det ÄLSKAR vi! ses på tycho allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0